Màster en Gestió de Bakery a Be delight

Un dia, normal i corrent com qualsevol altre, vaig decobrir un curs anomenat Màster en gestió de Bakery a una bakery de Sarrià, Barcelona, Be Delight.
No sé ben bé per què, però alguna cosa em deia: apunta't...apunta't...!(tenia el mateix efecte en mi que un pastís de xocolata, atraient-me fins a devorar-lo).
i sense dubtar-ho allà estava, esperant amb candeletes que arribés el dia de començar.

Allà m'hi vaig trobar a Cristina Pedraza, i als meus companys, i a mesura que anaven passant els dies em vaig enamorar del meu dia a dia. Em llevava ben d'hora ben d'hora ben d'hora, i anava a Be Delight. Allà, un cafetó, un cupcake? si, va, i comencem a treballar, hores, hores, i hores.






Un curs de dues setmanes intens, on el que més valoro, a part de la formació que vam rebre, pastissos 3D, flors, pastissos de boda...va ser l'enorme EXPERIÈNCIA que dóna el curs als emprenedors, no només professional sinó també personal, que no hauria sigut possible sense que Cristina Pedraza ens obrís les portes de casa seva. 









No us puc explicar res més per què espero que ho descobriu per vosaltres mateixos, però si que m'agradaria  acabar aquest post dient: MADRE MIA LA QUE HA LIADO EL POLLITO!!! TIRO LA CASA POR LA VENTANA!! 





Una experiència innolvidable ;)

P.D: se m'oblidava! si voleu realitzar el curs de Gestió, us podeu adreçar al següent enllaç Master Gestió Bedelight


Cristina La petite galette
Amb la tecnologia de Blogger.

© La Petite Galette , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena