Lemon Curd


M'encanten les cremes...aquesta textura entre sòlid i liquid tant característic...mmm...

Fa un any vaig descobrir una crema anomenada Lemon Curd. Lemon Curd, què deu ser? veia que la portaven cupcakes, alguns pastissos com el Lemon Pie...i m'entrava la curiositat de probar-la.




Vaig buscar receptes per internet. I moltes d'elles portaven llet condensada. Em sap greu, però la llet condensada és d'aquelles coses que em costen de suportar. Així que vaig seguir buscant. Lemon Curd amb la Termomix. D'acord, la Termomix deu ser una meravella però no... jo la vull fer a mà, a la manera tradicional, al foc, així que la recepta de Lemon Curd al microones tampoc em val.




I finalment vaig trobar aquesta recepta del blog Kanela y limón. Un blog amb unes fotos molt xules i una recepta senzilleta que era ideal pel que estava buscant :D.


Lemon Curd

de Kanela y limón

80ml de suc de llimona

125gr de sucre
15gr de farina de blat de moro (maizena)
3 ous
30gr de mantega
una mica de sal




Batem en un bol els tres ous i el sucre. En una tassa, posem el suc de llimona i l'escalfem una mica al microones. Afegim la farina de blat de moro i remenem.

Posem al foc un tassó amb els tres ous batuts amb el sucre i el suc de llimona amb la maizena a foc mitjà. Hi afegim un polsim de sal.
Remenem la crema en tot moment, sense deixar de remenar durant aproximadament quatre minuts, ja que de seguida es fa crema.

Una vegada la mescla hagi adquirit una textura cremosa, la trèiem del foc i hi afegim la mantega. Remenem fins que s'hagi integrat.


I tenim una Lemon Curd magnifica!


Amb la tecnologia de Blogger.

© La Petite Galette , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena