Pastís de la Peppa Pig amb tutorial

L'altre dia una mama del cole ens va demanar que li fessim un pastís de la Peppa Pig per a la seva filla de 2 anyets.



Mare meva, vaig pensar, la Peppa Pig em queda més lluny que el Doraemon! ja que no sóc una nena...però encara no sóc mama! Almenys, dedueixo que es tracta d'una porqueta, i mirant les il·lustracions, una porqueta que li agraden molt les flors...i li agrada molt el fang.





Ara l'ho complicat era aprendre a fer la deconstrucció de porquet qual Picasso a les Menines que era la Peppa Pig. Fins que vaig trobar aquest tutorial de la Peppa Pig i el seu germà Jordi.


El resultat va ser magnific. Si tots els pastissos han de quedar així de bé, m'apunto a ser la proveidora oficial de pastissos Peppa's Pig!





Amb la tecnologia de Blogger.

© La Petite Galette , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena